11 mei 2018

flower orange

Een poosje geleden maakte ik deze flower cards (droomland). Nu weer een andere variant. In de link vind je hoe deze zijn gemaakt. Ik denk dat het geen tweede keer uitleg behoeft. Natuurlijk wel andere stempels gebruikt. Deze keer weer Freya merk Artjourney, het meisje ook van Artjourney en de vlinder is van Chocolate Baroque. De sleutels welk merk dat is weet ik niet zo uit mijn hoofd. Zo zie je dat met veel verschillende stempels hele leuke dingen kunt variëren. De knoopjes mochten natuurlijk op deze kaarten niet ontbreken. Overigens dit is gemaakt met een half A4tje waarbij je dus 1 vierkante kaart, 1 rechthoekige kaart en 2 kleine label kaartjes kunt maken. 
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Tot gauw weer. Ik wens jullie een mooi weekend toe.

Hartelijke groet,
Regina 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...