9 juli 2017

Emma

In onze kennissen kring is een meisje geboren en zij mag gaan luisteren naar de naam "Emma", Felicitatiekaart mag natuurlijk niet ontbreken. Voor de naam de letters gebruikt van Dutch doobadoe. De binnenste letters heb ik uitgesneden uit Aquarelpapier. Daarna een laagje creme kleur gegeven van Pan pastels. Daarna een laagje Finisch gegeven.. Met een stempel van Stampin-up en versamark gestempeld en deze licht roze gegeven met Pan pastels ook hier en daar wit werd toch iets lichter roze dan mijn bedoeling was, maar toch tevreden. De binnenste letters op de buiten geplakt alles met de hand geknipt en gesneden. 
Tja en toen, uh wat nu.... Mijn Penny Black stempels met de egeltjes erbij gezocht. Zijn ze niet schattig? Ook de sok van Eline's huis mocht niet ontbreken. Allemaal stempels die ik al een tijdje niet meer heb gebruikt. Leuk om daar weer eens wat mee te spelen. De egeltjes op de letters gestempeld sommige ook nog extra op een stuk aquarelpapier daarna in gekleurd met colorsoft kleurpotloden en een beetje nabewerkt met speciale stiften van Stampin-up. De egeltjes gestempeld met Stazon Timber Brown. Vlindertjes ook van Penny Black. Als laatste de teksten van Joy beiden op een apart Aquarelpapier gesneden en op licht roze kaart karton geplakt en ook gestempeld met Versamark en Pan pastels bewerkt en voor de afwerking een prachtig roze lintje. 
Ben erg blij met het resultaat. Het valt nog niet mee netjes te knippen en te snijden maar toch! 
Leuk dat jullie weer kwamen kijken hier op mijn blog ik wens jullie een mooie week toe.

Groetjes, Regina 



Voor grotere foto (klik op de foto).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...